sUs

Фото радары

Recommended Posts

Это все хорошо, но чего ж они гады такие дорогие!?

Тот же белтроникс стоит в штатах в 2 раза меньше чем здесь.

 

Zamýšlíte koupit detektor v zahraničí ?

 

V poslední době se množí dotazy zákazníků na individuálně dovezené radarové detektory BELTRONICS ( například z USA ).

 

K tomu uvádíme:

 

1. BELTRONICS vyrábí i velmi levné modely takzvané série „ 6 b “ . Jedná se o typy BEL 820, BEL

830i, BEL 845i, BEL 860, BEL 870, BEL 880, BEL Expres 916, BEL Expres 935, BEL Expres 936

a jiné. Modely jsou lákavé především nízkou prodejní cenou ( $90 až $150 USD ). Do této řady patří

i BEL 945iM a 946 i Cordless pro motorky. Tyto modely jsou v České republice téměř nepoužitelné, protože mají nízkou citlivost v Ka pásmu. Radary Ramer-7 odhalí při měření po směru jízdy (pokud vůbec) až v okamžiku průjezdu měřícím kuželem. Při měření proti směru jízdy řidiče varují pouze cca 10-30 metrů před tím, než proběhne změření rychlosti. Nemožnost vypnutí pásem X, K způsobuje extrémní množství falešných poplachů zejména ve městech.

 

2. BEL Vector 945/965, který zakoupíte v USA není ten samý BEL Vector 945/965.

Americká modifikace se od české liší se velmi výrazně obslužným software (funkcemi) a citlivostí na české radary v Ka pásmu. Kromě toho americká verze BEL Vector 945/965 nemá možnost vypnutí X, K pásem a o falešných poplaších platí to samé co v předchozím bodě.

 

3. Totéž platí i o starších modelech BEL 850 STi, BEL 855 STi, BEL 845 STi – Euro, BEL 950, BEL Vector 945, BEL Vector 960, BEL 815R a BEL 915R. Všechny jsou speciálně upravené pro provoz v České republice a americké verze nebudou v Čechách pracovat vůbec anebo nebudou dosahovat takových technických parametrů.

 

4. Jediné modely, které v ČR omezeně fungují, jsou BEL 990 International, BEL Vector 995 a BEL RX65, ale jejich parametry nedosahují kvalit detektorů specielně upravených pro provoz v ČR.

 

5. K ostatním výrobcům, zejména Cobra, UNIDEN, Whistler a Escort uvádíme, že mají zhruba stejné nebo horší technické parametry než detektory BELTRONICS uvedené v bodě 1. Jejich nákup vyhozené peníze.

 

6. Jediný detektor, který má srovnatelné technické parametry se staršími detektory BELTRONICS

(BEL 850 STi), je Valentine One. ;) Jeho prodejní cena je v USA kolem $400 USD.

 

Seznam detektorů BELTRONICS, které v ČR nefungují vlivem malé citlivosti v Ka pásmu:

 

BEL 820 BEL 830i BEL 845i BEL 860

BEL 870 BEL 880 BEL 945i BEL 946i

BEL Expres 916 BEL Expres 935 BEL Expres 936

 

Seznam detektorů BELTRONICS, které v ČR spolehlivě pracuje výhradně po úpravě:

 

BEL 645 STi BEL 745 STi BEL 615/815R BEL 850/855 STi

BEL 890/950 Vector 940/945 Vector 960/965 BEL 915/975R

 

Seznam detektorů BELTRONICS, které lze v ČR použit, i když s omezenou funkčností:

 

BEL 845 STi – Euro BEL 980/990 Inter. BEL Vector 995 BEL RX65

 

Cena v USA je příznivá, technické parametry vynikající a navíc Vám ještě sleví.

Dobře si totiž uvědomují, že jako cizinec přijedete detektor reklamovat jen stěží.

Zákazníků, kteří takto „nalétli“ jsme potkali desítky. A to je samozřejmě jen zlomek toho, co bylo řidiči individuálně dovezeno. Většinou přijdou s tím, že si koupili detektor v USA a teď by s tím potřebovali "něco udělat", aby jim to fungovalo.

 

Zdroj: Internet

Upraveno uživatelem sUs

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Radar

 

p1091532.JPGp1091932.JPG

 

koroshegy01.jpg

 

V současné době můžete spatřit strážníky při instalaci radarového zařízení do statických skříní. V očích projíždějících řidičů jsou v tu chvíli vidět různé reakce od pohrdavých až po úsměvné. V našich očích však nemůže být o úsměvu ani památky. Po několika měsících používání radaru k měření rychlosti musíme konstatovat, že chování řidičů se téměř nezměnilo. Stále většina řidičů na rychlost, danou zákonem nebo dopravní značkou, reaguje až ve chvíli, když spatří služební vozidlo, zaparkované u silnice, strážníky s radarem nebo varovnou relaci v rádiu.

 

V zimních měsících se řidiči poněkud umravnili, ale, jak se v současné době ukazuje, důvodem byla nejspíš jen nepřízeň počasí. S přibývajícími slunečními paprsky stoupá i rychlost vozidel, pohybujících se po městě. Protože však předpokládáme, že bude na ulicích také větší počet dětí a cyklistů, budeme v nastávajícím období intenzivně využívat radar, abychom řidiče donutili přemýšlet o rychlosti jízdy. Stále se v ulicích pohybují kaskadéři s lidskými životy, kteří se nezdráhají řítit se ulicemi města třeba i 120 km/h. O tomto faktu jsme měli možnost se přesvědčit při statistickém měření rychlosti v Arménské ulici, kde byl radar instalován. Po dobu 12-ti hodin zde došlo celkem k 576 překročení rychlosti o více než 15 km/h.

 

Právě na tyto řidiče hazardéry je zaměřen projekt umístění stabilních radarových stanovišť. V současné době již musí řidiči počítat s tím, že mohou být při překročení rychlosti zaznamenáni na čtyřech pevných stanovištích - v ulicích Arménská, Americká, C.Boudy a ČSA. Mimo tato místa bude jako doposud instalován přenosný radar i na jiných místech města. Zkrátka jezdit dle předpisů se vždy vyplatí. Dnes je administrativa kolem překročení rychlosti ještě složitá, ale předpokládáme, že od 1.7.2006 se postih přestupců zjednoduší, k čemuž přispěje i nové oprávnění strážníků zastavovat a řešit řidiče vozidel při překročení rychlosti.Také doufáme, že i řidiči změní svůj přístup vzhledem k realitě přidělování bodů za dopravní přestupky.

 

ramer7mv-02.jpgkoroshegy06.jpg

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

ясень пень, что чешские братья-бизнесмены своим всякое Г по двойным ценам подсовывать не станут :)

Vector 995 Detector Specifications

-Operating Bands

X-band: 10.525 GHz ± 25 MHz

K-band: 24.150 GHz ± 100 MHz

Ka-band: 34.700 GHz ± 1300 MHz

Ku-band: 13.400 GHz ± 25 MHz

Laser: 904nm, 33MHz bandwidth

Easy-to-Use Options and Controls

Preset at the factory, the Vector 995 is optimized for driving in the United States. Program Display However, you can also customize the Vector 995 to meet your specific driving style, including selectable Ku-band for European travel. The easy-to-use selectable options make it simple to change.

Selectable City Mode Filtering

Choose from three levels of City mode filters, including Low X and No X-band for quiet operation in town.

Zdroj: Internet

Upraveno uživatelem Jin

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

да и buyItNow цена этого девайса на eBay - $180, что есть 4 050,- Kc

но никак не 15 400 Kč, что хотят комики, которых рекламирует sUs

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
да и buyItNow цена этого девайса на eBay - $180, что есть 4 050,- Kc

но никак не 15 400 Kč, что хотят комики, которых рекламирует sUs

 

Во-во, согласен. Ну не верю я, что "златы чешски рученьки" сами написали новую паршивку специально для чех. Максимум настройки меняют с дефолтных. Да я так тоже могу. Но брать за это 10000 - охренеть.

 

А на счет отсканеной статьи, так после слов

Upraveny Bell 950 (ktery sezenete jen u nas)
можно вообще не читать.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

v1_t.jpg

 

Zákon zakazuje zařízení, která ruší policejní radar, a právníci se přou, jestli do této skupiny patří všechny antiradary (Autor: Radek Kalhous, MAFA)

 

Řidič, kterého přistihla hlídka městské policie v Praze 8 s antiradarem na palubní desce, zatím ušel trestu. Může být klidný i přesto, že policie slibovala uživatelům antiradarů velké pokuty.

 

Vlastně ho zachránil chaos, který panuje po zavedení nového silničního zákona.

Ten o antiradarech hovoří nejednoznačně.

 

Vtip je v tom, že zákon zakazuje zařízení, která ruší policejní radar, a právníci se přou, jestli do této skupiny patří všechny antiradary, tedy i ty, které na policejní radar jen upozorní.

 

"Řízení s tímto člověkem jsme prozatím odložili. Čekáme na vyjádření ministerstva dopravy.

Pokud by třeba řekli, že se to má dál trestat, tak ten případ znovu otevřeme,“ říká Eva Kubátová z pražského magistrátu.

 

Podobně jako v Praze by řidič nyní vyvázl i jinde. "Zatím jsme takový případ neřešili, ale kvůli vzniklým tahanicím bychom hned pokutu neudělili a obrátili se na krajský úřad,“ přiznává i šéf tamějšího dopravně-správního odboru Karel Hlisnikovský.

 

Firma Cyberdyne, která antiradary prodává, celé pražské kauzy využila a zadala si v celostátních denících inzerát s bombastickým titulkem, že "policie prohrála spor“ a že "pasivní antiradary jsou v Česku legální“.

 

Cyberdyne navíc tvrdí, že "antiradar“ je zavádějící slovo a je sporné, jestli se tak dá nazývat její výrobek nazvaný "pasivní detektor“. "My nenabádáme lidi, aby jezdili rychle. Pouze jim zprostředkujeme informaci,“ tvrdí Regina Draškovič z Cyberdyne.

 

Jak taková věc funguje?

 

Antiradar je elektronické zařízení, které na dálku "pozná“ policejní radar a upozorní na něj pípáním. Umožňuje tak porušovat povolenou rychlost bez rizika potrestání.

Ministerstvo dopravy se skutečně hodlá antiradary zabývat.

 

"Připravujeme novelu zákona, která jasně řekne, že všechny antiradary jsou zakázané, aby to nepřipouštělo různé výklady,“ řekl Viktor Meca z tiskového odboru ministerstva dopravy.

 

Spor o antiradary je důležitý proto, že rychlá jízdy je jednou z nejčastějších příčin umrtí na silnicích. :!:

 

MF DNES

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Новый способ укрытия фото радара, применяемый в Польше, Австрии, Швейцарии.

 

4.jpg

 

1.jpg2.jpg

 

3.jpg

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Фото радары, применяемые в Польше.

 

foto_r_stand.jpg

 

fotoradar.jpgramer_7_straz.jpg

 

Варшава.

 

m3545272.jpg

 

Карта Польши.

 

Фото радары в Польше.

 

z3540935N.jpg

Upraveno uživatelem sUs

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Новый способ укрытия фото радара, применяемый в Польше, Австрии, Швейцарии.

этим картинкам сто лет в обед

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Фото радары, применяемые в Германии.

 

post-42-1142176639.jpg

 

post-42-1142176811.jpg

 

multaguard1.jpgmultaguard2.jpg

 

multaguard3.jpgИзображение

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Интересно: сначала тест о том, какой хороший Валентин и насколько он лучше Белорусского Троника, потом о том, как это всё наоборот :^)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

kamera.jpg

 

Videodetekce

 

Používají se pro detekci všech vozidel. Kamera umístěná například na výložníku SSZ nebo sloupu VO snímá danou oblast na komunikaci, nejlépe z pohledu v ose jízdních pruhů. Na obrazu se softwarově definují virtuální smyčky. Jejich polohu a tvar lze zvolit libovolně. Systém vyhodnocuje obsazení těchto smyček a na výstupu generuje impuls podobný impulsu z klasické smyčky.

 

Videodetekce také umožňuje detekovat například vzdutí vozidel, provádět jejich směrové rozlišení a klasifikaci. Systém tak lze využít pro selektivní detekci určitých typů vozidel. Pro preferenci MHD například umí vyhodnotit vozidlo podobné autobusu. Na výstupu může zařízení předávat videosignál pro sledování provozu.

 

Použití v Praze

SSZ Strakonická - Nádražní (odbočení ze Strakonické do Nádražní s funkcí selektivní detekce pro preferenci autobusů)

SSZ Modřanská - Československého exilu (výjezd z podjezdu pod tramvajovou tratí)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Na Střešovické za penzionem.

 

Místo na detekci je to mírně problematické, protože auto je schované za budovou (která odstíní boční laloky) a paprsek míří do porostu (kde se moc dobře neodráží).

 

Udělal jsem 3 průjezdy s různými kombinacemi zapnutých detektorů. Oba detektory na cloně spolujezdce.

první jízda - 965cz + V1 Euro_ON - odjezd + příjezd

druhá jízda - rx65new + V1 Euro_OFF - odjezd + příjezd

třetí jízda - 965cz + V1 Euro_OFF - jen odjezd

 

Na mapě co křížek, to jeden průjezd jednoho detektoru.

 

stresov_965_v1_rx_b.JPG

 

Vzdálenosti začátku souvislé detekce na odjezdu:

 

965CZ - 205m (zobrazená frekvence 33.999)

V1 Euro Mode ON - 280m

rx65new - 0m

V1 Euro Mode OFF - 0m

 

Vzdálenosti začátku souvislé detekce na příjezdu:

 

965CZ - 118m

V1 Euro Mode ON - 150m

rx65new - 50m (zobrazená frekvence 34.000)

V1 Euro Mode OFF - 0m

 

Vzdálenosti odečtené z výše uvedené mapy. Příjezd pro V1 a 965CZ je tak nějak přibližně, protože tam chybí výrazný orientační bod. Videa nemám, protože jsem netočil, ale předpokkládám, že většina lidí je tady normálních a nikdo mě nebude podezírat z fixlování nebo nadržování. Nájezdové rychlosti okolo 60km/h. Jinak je tam omezení na 40km/h.

 

Poznámka č. 1: V1 Euro_ON měla na příjezdu pod Střešovickou vojenskou nemocnicí dva krátké poplachy "za 1", ale vzhledem k tomu, že ve stejných místech má stejná V1 normálně falešný poplach a bez zobrazené frekvence nelze určit, zda detekovala opravdu ten radar nebo jen falešně plašila, tak jí to do celkového výsledku nezapočítávám.

 

Poznámka č. 2: Pokud jsou vedle sebe 965CZ + V1 a V1 přepnete do režimu programování, tak na 965CZ se objeví falešný poplach 34,324. Kombinace rx65new + V1 se tak nechová.

 

Poznámka č. 3: V1 Euro_OFF = X OFF, K OFF, Ka ON, Laser ON, Ku OFF, POP OFF, Guard ON, Ka More Responsive ON, Euro Mode OFF (ostatní parametry nemají vliv). Režim "A".

 

autorevue

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Mýtné v ČR: složitý systém poplatků

 

image62.jpg

 

image57.jpg

 

Zpoplatnění silnic I. třídy, spuštění v lednu 2007.

Zpoplatnění silnic II. a III. třídy by podle ministra Šimonovského mohlo fungovat od ledna 2008.

 

Mýtné za užívání dálnic by se v ČR mělo začít vybírat v lednu 2007. Celkem 970 km dálnic bude zpoplatněno, stavba příslušných bran na dálnicích v současné době intenzivně probíhá. MD očekává výnos z mýtného ve výši 8,2 mld Kč.

 

Celkem sedm základních sazeb se má lišit podle zatíženosti jednotlivých úseků, v rámci jediné komunikace se podle návrhu budou střídat úseky s různě vysokým zpoplatněním, čímž by se podle slov MD mělo předejít objíždění placených úseků, známé např. z Německa. Levnější mýtné totiž bude na úsecích, které lze snadno objet po místních komunikacích. Nejdražší sazbu 7,80 Kč/km navrhuje MD mj. na celkem 60 kilometrech D1, konkrétně na úsecích Soutice - Loket, Koberovice - Humpolec, Humpolec - Větrný Jeníkov, Velký Beranov - Měřín a Devět křížů - Ostrovačice. Průměrná výše poplatku za kilometr má dosahovat 4,05 Kč. Od poloviny roku 2007 se počítá také se zpoplatněním celkem 1100 km silnic 1. třídy s průměrnou výší mýtného 1,90 Kč/km.

 

Potud vypadá návrh poměrně jednoduše, problém je ale v tom, že poplatky budou ještě násobeny koeficientem, jehož výši určí počet náprav a ekologická kategorie soupravy, na dálnicích se bude lišit i podle denní doby. Oponenti návrhu v čele s ČESMADem, který svou moc už dokázal, když zablokoval zákaz předjíždění kamionů, poukazují na vysokou složitost poplatků, kdy platí několik desítek různých sazeb, často se měnících během jízdy po jediné silnici či dálnici. V Rakousku platí pouze tři sazby, v Německu šest. Podle ČESMADu si speditéři nebudou schopni předem spočítat výši mýtného, MD oponuje, že bude k dispozici přehledný kalkulátor nákladů. Součástí návrhu je i rozbor, že kamionům se již nevyplatí transit přes ČR, například mezi Norimberkem a Vídní by dopravce vyšla cesta levněji po německém a rakouském území, a to cca o 500 Kč. ČESMAD bude na MD tlačit kvůli podstatnému zjednodušení systému poplatků. Doufejme, že v pozadí celého sporu není snaha o zdržení zahájení výběru mýtného, na kterém by dopravci každý měsíc ušetřili cca tři čtvrtě miliardy korun.

 

mytna_brana_4343d6805eb4e.jpgmytne1.jpg

 

Mýtné v ČR

 

Více o elektronickém mýtném

 

KDE SE BUDE ELEKTRONICKÉ MÝTO PLATIT?

(délka zpoplatněných úseků je uvedena v km) Инф. здесь

 

Chorvatsko doprava >> Dálnice, poplatky (mýtné)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku