Recommended Posts

Пришло занятное письмо из Телекома:

 

Vážený uživateli,
v rámci provozu služeb IOL Broadband dochází k výraznému přetěžování přihlašovacího serveru, které ve svém důsledku způsobuje značnou nestabilitu služby a následné výpadky pro všechny uživatele.
Je pravděpodobné, že přetěžování přihlašovacího serveru je způsobeno využíváním SW aplikace instalované na Vašem PC, která se pokouší opakovaně automaticky připojovat ke službě (aplikace tohoto typu jsou například k nalezení na www.dsl.cz).

 

Zajisté chápete závažnost celé situace a proto Vás žádáme o spolupráci při odstranění výše zmíněného problému, který je nutné vyřešit na Vaší straně nejdéle do 24 hodin od doručení tohoto upozornění na Vaši kontaktní elektronickou adresu a to tak, že zamezíte funkcionalitě automatického opakovaného přihlašování ke službě, čímž přizpůsobíte využívání předmětné služby právnímu rámci, který byl uzavřen mezi Vámi a naší společností podpisem smlouvy s odkazem na ostatní smluvní dokumenty zejména Všeobecné podmínky pro poskytování veřejné telekomunikační služby IOL Broadband /IOL Broadband Profi. Tyto dokumenty jsou k dispozici na adrese: www.iol.cz.
V případě potřeby technické konzultace můžete využít kontaktní elektronickou adresu: techhelp@iol.cz.
V případě, že nebude problém na Vaší straně v daném termínu vyřešen, budeme nuceni kvalifikovat další využívání služby výše uvedeným způsobem jako podstatné porušení povinností vyplývajících pro uživatele ze Všeobecných podmínek pro poskytování veřejné telekomunikační služby IOL Broadband / IOL Broadband Profi, čl. 4 - Práva a povinnosti Uživatele.

 

Upozorňujeme Vás, že v případě, kdy i nadále budete neúměrně přetěžovat poskytovanou službu opakovaným a neopodstatněným přihlašováním na SSD bez předchozího korektního ukončení připojení, budeme nuceni postupovat dle zmíněných Všeobecných podmínek pro poskytování veřejné telekomunikační služby, čl. 5 - Všeobecných podmínek a od smlouvy odstoupit.

 

Předem Vám děkujeme za Vaší spolupráci a věříme, že i nadále budete využívat naše služby.

 

S přátelským pozdravem
Ing. Jaroslav Slivarich,
ředitel pro péči o zákazníky
ČESKÝ TELECOM, a.s.

 

без комментариев

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Там, в проге ADSL Reconnect есть галочка "разрешить разрывать соединение"
Может, из-за этого сыр-бор?
Мне такое пысь-мо не приходило.....

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Мне больше всего нравится фраза:

 

Je pravděpodobné, že přetěžování přihlašovacího serveru je způsobeno využíváním SW aplikace instalované na Vašem PC, která se pokouší opakovaně automaticky připojovat ke službě (aplikace tohoto typu jsou například k nalezení na www.dsl.cz).

 

Я всегда говорил: лучший способ защиты - это нападание. Женщины это хорошо знают.
:rolleyes:

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Хумор в том, что телеком не тянет АДСЛ, вот и лепит отмазы....

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku