adams 0 Nahlásit příspěvěk Odesláno July 3, 2003 Пришло занятное письмо из Телекома: Vážený uživateli,v rámci provozu služeb IOL Broadband dochází k výraznému přetěžování přihlašovacího serveru, které ve svém důsledku způsobuje značnou nestabilitu služby a následné výpadky pro všechny uživatele. Je pravděpodobné, že přetěžování přihlašovacího serveru je způsobeno využíváním SW aplikace instalované na Vašem PC, která se pokouší opakovaně automaticky připojovat ke službě (aplikace tohoto typu jsou například k nalezení na www.dsl.cz). Zajisté chápete závažnost celé situace a proto Vás žádáme o spolupráci při odstranění výše zmíněného problému, který je nutné vyřešit na Vaší straně nejdéle do 24 hodin od doručení tohoto upozornění na Vaši kontaktní elektronickou adresu a to tak, že zamezíte funkcionalitě automatického opakovaného přihlašování ke službě, čímž přizpůsobíte využívání předmětné služby právnímu rámci, který byl uzavřen mezi Vámi a naší společností podpisem smlouvy s odkazem na ostatní smluvní dokumenty zejména Všeobecné podmínky pro poskytování veřejné telekomunikační služby IOL Broadband /IOL Broadband Profi. Tyto dokumenty jsou k dispozici na adrese: www.iol.cz. V případě potřeby technické konzultace můžete využít kontaktní elektronickou adresu: techhelp@iol.cz.V případě, že nebude problém na Vaší straně v daném termínu vyřešen, budeme nuceni kvalifikovat další využívání služby výše uvedeným způsobem jako podstatné porušení povinností vyplývajících pro uživatele ze Všeobecných podmínek pro poskytování veřejné telekomunikační služby IOL Broadband / IOL Broadband Profi, čl. 4 - Práva a povinnosti Uživatele. Upozorňujeme Vás, že v případě, kdy i nadále budete neúměrně přetěžovat poskytovanou službu opakovaným a neopodstatněným přihlašováním na SSD bez předchozího korektního ukončení připojení, budeme nuceni postupovat dle zmíněných Všeobecných podmínek pro poskytování veřejné telekomunikační služby, čl. 5 - Všeobecných podmínek a od smlouvy odstoupit. Předem Vám děkujeme za Vaší spolupráci a věříme, že i nadále budete využívat naše služby. S přátelským pozdravemIng. Jaroslav Slivarich, ředitel pro péči o zákazníkyČESKÝ TELECOM, a.s. без комментариев Quote Sdílet tento příspěvek Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky
Dim 0 Nahlásit příspěvěk Odesláno July 3, 2003 Там, в проге ADSL Reconnect есть галочка "разрешить разрывать соединение"Может, из-за этого сыр-бор?Мне такое пысь-мо не приходило..... Quote Sdílet tento příspěvek Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky
adams 0 Nahlásit příspěvěk Odesláno July 4, 2003 Мне больше всего нравится фраза: Je pravděpodobné, že přetěžování přihlašovacího serveru je způsobeno využíváním SW aplikace instalované na Vašem PC, která se pokouší opakovaně automaticky připojovat ke službě (aplikace tohoto typu jsou například k nalezení na www.dsl.cz). Я всегда говорил: лучший способ защиты - это нападание. Женщины это хорошо знают. Quote Sdílet tento příspěvek Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky
Professor 0 Nahlásit příspěvěk Odesláno July 4, 2003 Извените, но мне так и не понятно - а в чем, собственно хумор? Quote Sdílet tento příspěvek Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky
lovermann 8 Nahlásit příspěvěk Odesláno July 4, 2003 Хумор в том, что телеком не тянет АДСЛ, вот и лепит отмазы.... Quote Sdílet tento příspěvek Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky